Bring it bitch!

Haha igår sov jag, Emelie, Fanni, Felicia, CB, Raffi och Viktor hemma hos Viktor! Det var sjuuukt mysigt. Vi träffades allihopa i centrum och sen åkte vi hem vid typ kl.19 hem till Viktor och sen åkte vi och hyrde film och köpte massa godis och cola osvosv. Efter ett tag kollade vi på filmen (one missed call) och blev skrämda av Jesper som kom helt random :P Sen åkte vi och badade vid typ 00-01 i barnsjön.
Vi somnade vid massa olika tider, men typ vid 4-5 hehe.
När alla var vakna drog vi åt olika håll.
Just nu är jag hemma.. Vet inte om jag ska ut eller bara stanna hemma och landa lite. Nu kom Evelina och Robert så vi ska nog äta middag snarast!
Puss

MYS

Jag och fis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0