tillsluuuuuuuuuuut

Har jag funnit en dator heeere! Fett skont. Tyvarr kan jag inte skriva dom sista bokstaverna i alfabetet. Men men . Ni far noja er med det :)
Paulaaaa! Jag saknar dig otroliga mkt.. Och fyfan vad jag saknar alla dar hemma .. Pjons inte for att du vet att jag har en blogg. Men shiiiiiiitt, du ska fa stoooooooooorsta kramen nar jag kommer hem. Du och paula delar plats [a mest saknade fan. Och min pappa saklart.. Och Victor xd
jaja.
Hoppas ni har det bra dar hemma. Ska forsoka hora av mig snart igen. Kommentera om ni vill ha nat speciellt kopt!
kisssssses

Kommentarer
Postat av: Zaid Al Jaderi

har slutat blogga så alla ni vet det! take care, puss o kram :D

2011-01-24 @ 03:27:02
URL: http://teiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0