Knäpp dag.

Idag väckte pappa mig klockan halv 7. För han skulle till en bilskit grej och klockan tio skulle jag till Ortopeden. Det gick fort för pappa med bilen. Så vi åkte och åt frukost i Alvik på ett asgött fik! CoffieHouse hette det. Och för mig gick det väl rätt bra hos doktorn/ortopeden. Fick en sjukgymnast som tydligen ska hjälpa.
När jag kom hem vid typ 11 så somnade jag på dirr! Vaknade sen klockan 3 och skulle äta lite lunch... Det gick väl sådär, fick i mig mat vid 5 typ. Inte bra inte bra. Sen gymmade jag och nu har jag ätit lite yogurt (y)
Snackar med underbara människor just nu! Men ska faktiskt stänga av datorn och försööka sova. Ska ju till skolan imorgon :)
Puss


Ignorera gärna mitt osminkade face!


Just nu ♥

Kommentarer
Postat av: Zaid Al Jaderi

hur ser din helg ut ? :)

2011-01-14 @ 04:51:26
URL: http://teiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0