Äkta kärlek tar aldrig slut

WopWop! Idag drar jag till Asiatland som jag säger. Thailand med andra ord. Fyfan vad härligt! ska ta maaaassa bilder och förhoppningsvis kommer dom upp på bloggen sen när jag kommer hem, om två veckor ;)
Just nu packar jag gärnet för igår hann jag inte med det, var på gårn :) och sa hejdå till massa :)
Kommer sakna eeeeeeeeeeer!
Alla som får ett vykort av mig, ni vet att ni betyder feeett mkt för mig. Kommer alltid ha en plats i mitt hjärta, även om jag kanske inte umgås varje sekund med er. Men ni får mig att le och må bra. För mig räcker det!
Paula kommer tyvärr inte få nåt vykort (a) mig hon kommer få snacka tele med mig varje dag så det är chill!

Jag drar från Sverige klockan Halv 8 om allt går enligt planerna. Men hemifrån åkeer jag typ vid 5 någonstans. Så har lite brottom nu ;O


hhihiihhihi så jävla söta


Just nuuuuu taggad cheeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0