Svar - Emma

Emma -
var tog du hål i naveln? Och var det åldergräns? :O

Svar : Jag tog hål i naveln på "Tyresö Hud och Fotvård". Låter knasigt. Men där tar dom hål i öronen och naveln. Och nej det var ingen åldergräns tror jag. Jag gick bara dit med min mamma och bokade tid.
Anledningen til att jag tog där är att dom är verkligen renliga och att det kändes bra att flera av mina kompisar hade tagit där. Dock skulle jag kanske rekomendera ett billigare ställe "/ Min piercing blev sné .. Och det kostade liksom 889:- Men då får man med servetter att tvätta med, badplåster och sovplåster.
Där tar dom dock inte med en sån där stor nål som dom gör på andra ställen. Utan med en "häftpistol". Vet inte vad jag ska säga.. Men ungefär en sån dom tar i öronen med.
Hoppas det hjälpte. Puss


trött/sjuk cheeey "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0