Skit i det du så lever du längre idiot.

Anonym om Tell the devil I said, hey, when you get back to where you're from:
asså tänker du aldrig byta blogg el? den här är fett gammal.

Svar: WTF? Varför skulle jag byta blogg för? Fett dum fråga. Destu lägre destu bättre. Byter kissie eller blondinbella blogg varje år eller kanske varje månad eller? Nej. Varför ska jag göra det då?



Idag var jag i skolan. Askult. Sen träffade jag Paula och vi åkte hem till Jonas med Gurra och han dårå ;)
Jag kom hem typ vid.... 21? Åt , duschade. Och nu ligger jag här.
Jag har haft alla typer av humör idag!
Skitglad, lycklig, sprallig, förväntansfull, ledsen, irriterad, rädd, galen.
Allt :D



Vadå mobbad? :O (a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

SHIT. vafan börjar du snacka om kissie & bondinbella för?

2011-02-08 @ 19:01:16
Postat av: Linn

Haha jag skoja. Nej men varför vill du att jag ska byta blogg? alla mina inlägg försvinner. Och jag har redan nu fått ett gått skratt när jag kollat igenom alla mina förra inlägg. Och det får andra också. Plus att det är kul att se hur man ändras.

2011-02-08 @ 21:47:44
URL: http://baralinzi.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill inte att du ska byta blogg eller gör vad du vill men jag frågade bara :s

2011-02-08 @ 22:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0