okej

Amalia - Videoblogg

fyfan vad ful röst du har ! du har så jävla långt näsa också,du tycker du e fin och allt? :S:S seriöst har kollat ditt blogg,gamla inlägg och så fyfan skäms du inte? fett ful asså !!!!!

Svar, Asså på riktigt? Jag tar åt mig av vartenda ord du skriver. Men snälla, skriv något jag inte redan visste. Jag är som vilken annan tjej som helst. Tar in det som inte borde tas in. Och om du nu är "Amalia" så tycker jag du borde tänka om.. För att kommentera det , visst det är bra att du säger vad du tycker jag gillar det , men det kan såra många andra! Mig gör det inget, för jag vet att du är förmodligen någon person som jag träffat många gånger. Och hahaha! Japp, jag har kollat igenom mina gamla inlägg. För kanske tre dagar sen. Satt jag i telefon och asgarvade åt mig själv. snälla, jag var en liten fjortis. Men nä, jag skämms inte. För om typ ett år så kommer jag förmodligen sitta och skratta åt det här. Det är det som är grejen med att jag har kvar bloggen så länge. Det ger förhoppningsvis alla ett gått skratt. Vi kan träffas om du vill, så ska vi se vad jag tycker om dig. Du verkar vara rätt ärlig. folk som är ärliga mot mig, dom är jag ärliga mot jag med.
Tack för mig ♥


Nyköpt munkjacka + min outfit right now.
Idag var jag i skolan, mådde hur dåligt som helst. Börjar bli sjuk.. Men sen träffade jag syster och vi åkte hem till henne. Sen hyrde vi film och chillade bara hemma tills mamma och pappa kom hem. Och nu har jag pratat lite med Pau i telefon.. Hon är typ också sjuk "/ hoppas hon mår bättre imorgon ♥
Ni får hare bäst!

Kommentarer
Postat av: S

till amalia: knulla din pappa din lilla hora, ta en titt i spegeln din fula äckliga kuksugerska, snacka om att avundsjukan är stor i dig när du säger sånt där om Linn, hur gammal är du om du inte förstår att du bara skämmer ut dig själv o visar hru avundsjuk du är när du håller på? Du kan inte va en dag äldre än 11 din lilla äckelhora, ta en titt i spegeln, titta på din äckliga fula hy, på din fula feta mage och dina tjocka lår, titta på dina små fult formade bröst, du vet att din fula slappa fitta stinker va? spela in din röst o lyssna på den, slår vad om att du låter som en överkörd kråka, så håll käften din äckliga lilla fitta, skriv inte här igen.



hej linn <3

2011-02-19 @ 02:34:20
Postat av: Anonym

Jätte bra skrivet linn! <3

2011-02-19 @ 09:52:05
Postat av: Emelie Fransas

Gumman, hon har kommenterat min blogg med. Med namnet Amalia, och hon bor tydligen i Tyresö, ska kolla upp mer, men ta inte åt dig. Fan va alla ska kommentera just våra bloggar med sånt där skit! Puuh..

Ta hand om dig hjärtat ! <3

2011-02-20 @ 10:17:19
URL: http://allwaysloveyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tror jag vet vem hon är. Och om det är hon ja tror så bor hon i granängsringen! ;)

2011-02-20 @ 11:58:36
Postat av: Linn

Åh tack så mycket. Skulle betyda mycket om du sa ditt namn :P vill bara veta vem tjej är. Om hon ens känner mig. För jag vet/känner ingen som heter Amalia.

Tack.

2011-02-20 @ 12:50:52
URL: http://baralinzi.blogg.se/
Postat av: julia e

vilken idiot ta inte åt dej hon ljuger hon e säkert bara osäker själv <3

2011-02-22 @ 16:19:31
Postat av: Emilianlotte

Keep safe. Look out for one another.

2011-09-26 @ 07:19:40
URL: http://emilianlotte.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0