bio idag dårå

Min mamma har fått fnatt. Bara för allt som börjar hända med mig kropp (?) vill hon helt plötsligt inte att jag ska vara borta för länge eller för långt bort. MEN jag och paula SKA gå på bio. Godkänner inte ett nej. Har velat gå på bio sen två veckor tillbaka. VÄRSTA suget har jag fått. När det typ kryper i benen och man verkligen bara vill gå på biiooo! hihi.
Aja, just nu ligger jag i sängen och är på as konstigt humör "/ Snart antar jag att jag måste resa mig upp här i från och ta en outfit bild så att det här inlägget kan bli mycket roligare eller vad säger ni?
Här kommer den

Kommentarer
Postat av: Abelolivia

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2011-07-19 @ 13:57:05
URL: http://abelolivia.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0