You really love him, don't you?

Hejhej alla vackra. Just nu sitter jag i sängen och kollar på Beck och väntar på att min bror ska ringa. Är väldigt trött men på sjukt bra humör. Idag har jag bara varit hemma och kollat lite läxor, har ju trots allt NO omprov på tisdag.. Jobbigt! Men jag ska se till att klara det, sen har jag väl bara tagit det lugnt kollat på film med syster och hennes kompis.

I lördags gjorde jag inget speciellt under dagen, åt middag hemma osv. Sen åkte jag och träffade Emelie och Raffi, vi gjorde väl inte heller så mycket... Åkte till gårn ett tag, gick runt ute ett tag och bara chillade.
Sen var det hemgång och mysa med en film och lite coca-cola.

Men hörni! Nu ska jag kolla klart på Beck och sen sova och drömma sött.
Kyssen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0