När jag trodde du var äkta

Vad är äkta vänner egentligen? Vad är äkta vänskap? Är det när man alltid står vid ens sida oavsätt vad? Eller är det när man alltid har kul tillsammans men bråkar ibalnd? Eller är det när man bara vet att man älskar varandra för dom man är utan några sagda ord?
Vad är äkta vänsakp...? Det känns som att när man väl tror att man har funnit den, sviker man varandra. Finns det verkligen någonting som heter äkta vänskap? Som kommer hålla föralltid? Soulsister eller vad säger ni? Vad jag vet så finns vänskap föralltid, i en själv. Men på utsidan kommer den försvinna lika fort som den kommer. Kanske kommer den tillbaka och kanske inte. JAg vet inte vad jag hoppas på. Men hoppas iaf att min "äkta vänskap" har det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0