It's alright, i survived. I'm alive agian

Låt mig bara få tro att du verkligen älskar mig, du behöver inte vara ärlig. Ljug för mig. Säg det jag vill att du ska säga, snälla. Jag vill bara att du ska vara nära. Klart jag vill att det ska vara äkta, men om det är omöjligt kan du väl bara säga en vit lögn. Ingen blir skadad jag lovar.
- Jo älskling du blir skadad, det är du som kommer få lida. Om du tror att ingenting jag säger är äkta utan du innerst inne tror att jag ljuger. Kommer du bli sårad tills ditt hjärta ruttnar. Älskling det är ingen vit lögn, ingen lögn alls. Jag är nära för jag vill vara med dig, jag säger att jag älskar dig för att du är så perfekt för mig. Jag säger att jag aldrig kommer lämna dig för du är den ända för mig. Varför tror du mig aldrig? Jo för du lyssnar aldirg på mina ord det jag har att säga. Du tror inte mig du tror att du aldrig haft en chans, men det är jag som egentligen ska få be om chansen att försöka få ditt hjärta och hela dig.
Det är vi och det kommer alltid vara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0