Bara jag?

Som har svårt att komma upp ut sängen på morgonen? Oavsett om det är tidigt eller typ vid den här tiden. Jag har helt ärligt varit vaken sen elva och ni är klockan över tolv... Varför går jag inte upp och börjar dagen? Är jag rädd eller är jag vara lat? Vettefan vad som är med mig... Måste bli bättre på detta.
Jag ska väl försöka ta mig ut snart :) och äta lite frulle.
Btw!!! Så vaknade jag och trodde att det var julafton.. Jag vaknade och ba "omgomgomg" typ " det är julafton idag" så går jag upp så är ingen hemma, men jag tänkte att dom kanske var och handlade det sista eller något. Så av går tillbaka på rummet så låser jag upp mobilen och går in på fb så ser jag att många skriver "wiiie julafton imorgon" snacka om besvikelse!!?
Aja hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0