Veckans

Veckans Snygging -
Samuel Haus, skådespelare.


Veckans fulaste -
Tom Ljungman, skådespelare.


Veckans singel -
Linda Tzelidis, skit snygg brud som går i min klass. Hon är 75% grek har modell kropp, snygg rimpa fina tuttar. Hon spelar fotboll i Hammarbys 97lag och har gjort det så länge jag kan minnas. Killar HAFFA FÖRFAN! Hennes facebook är helt enkelt Linda Tzelidis. Vill inte ge ut hennes nummer, men om någon är intresserad så adda henne eller kommentera detta inlägg.

En bild på mig och linda

Och här har vi linda och hennes smexiga kropp ;)


Kommentarer
Postat av: Fanni

Jag är intresserad!

2011-08-26 @ 18:06:04
URL: http://flsb.blogg.se/
Postat av: Linda

haha knas du är linn! <3

2011-08-26 @ 19:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0