Skolan har startat, pigg chey

Skolan har dragit igång igen och så klart ska jag bli sjuk direkt. Vet inte om jag ska vara lite pluggis och tycka "fan vad synd" eller om jag ska njuta av att vara hemma osv...
Men jag var iaf i skolan igår och efter skolan på underbara gårn. Sen när jag kom hem var jag i stort sätt död. Ville bara ta dö på min sprängande huvudvärk och min förkylning, sen somnade jag... Och vaknade och mamma sa att jag skulle stanna hemma. Sen sov jag tills hon kom in till mig vid halv 11 och sa "vill du åka med mig in till stan och shoppa lite?" Då sa jag att jag inte orkade, sen tog jag en alvedon och åt lite vanlijyoghurt, då mådde jag faktiskt bättre. Så vi åkte iväg till stan och shoppade hihi och åt lunch + att vi tittade på bio. Shit vad jag grät till den...
Jag saknar dig heter filmen, o-m-g. Dom som gillar svenska filmer, se den. Jag grät och skrattade, grät och skrattade, grät och skrattade. Aa hihih.
Puss

Stickad underbar kofta - Ginatricot

Rutig shorta - Ginatrocot

Snygg tröja med fina detaljer på armarna - H&M

Förjävla snygg tjock stickad kofta - Ginatricot

Stickad kofta igen - Ginatricot

Tjockt snygga skor - H&M
Sen 3 navel piercingar, en likadan kofta som den gråa stickade fast vit + lösögonfransar och nytt H&M puder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0