Sanningen bakom allt är att du är min nu och föralltid

Igår sov Anton, Jacob och Emelie hos mig hihi. Vi chillade på Alléplan tills typ 10 sen drog vi ruschen hem till mig och mös sönder med film och allt möjligt!!
imorse dårå, vaknade jag ju med dom tre knäppskallarna.. Vi somnade klockan 08 om jag minns rätt, och vaknade klockan halv 1. Jag gjorde mat till sötnosarna och sen chillade vi bara tills typ klockan 4. Raffi och Felicia kom hem till mig också ett tag.
Men min dag har inte varit så lyckad... Hade velat göra så mycket mer av den här dagen :/ För vaknade bredvid tre as sköna människor! :(

Nnu ska jag nog börja hoppa i säng och få lite sömn i kroppen så jag kan ha skojj imorgon! Tror fan jag och Emelie och Raffi och några skulle dra in till Ung08 hihihi, busigt!

hihi... man ser mycket också ;) men orkar faktiskt inte fixa. Outfit för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0