Illa alltså

Jag börjar känna mig lite sjuk, eller jag gjorde det redan igår morse, plus att vädret är fucked up och det är The voice idag!? Fan vad segt :/ jag som hade tänkt göra mig fin och inte bli lika dyngsur som jag blev igår haha.
Jag och Emelie stod ju i publiken och såg Ison O Fille och Highwon, det var skit najs! Men jag tog av mig min tjock tröja för tänkte att den är stickad och då skulle den bli typ 7kg tyngre av regnet. Så jag hade en vit tröja på mig och en svart bh under... DAMN, när jag kommer och är är som att jag har duschat, shit mannen. Skämdes fan :/ men som tur var hade jag en tröja med mig så bytte jag tröja och allting blev prima! :)
Fyfan vad skönt det var att duscha varmt och sen sätta på sig Emelies Allmänna Idrotts Klubben mjukisbyxor hihi.

Men idag då... Jag ska typ börja fixa mig snart, sen ska jag dra in till Ung08 och hålla Empa sällskap för hon ska stå och hjälpa till i Ersta tältet. Sen blir det party party ;) Hoppas bara det inte regnar asså.
Juste, sen ska Jasmine komma in om jag inte misstar mig :D
Men nu måste jag nog börja göra någonting av denna vackra dag.
Puss


Söt chey utan smink som har fått en ny parfym av sin mami :D Sarah Jessica Parker FTW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0