Finaste Linn !

Hej allihopa , Linn duschar just nu och jag såg att hennes blogg var uppe så tänkte slänga in ett litet inlägg till henne. Sötnosen sov hos mig inatt , vi var ju på ung igår . Mötte några och sedan var vi med Johanna och hennes två killkompisar. Haha Johanna skulle dra efter ett tag så då gick vi med dem , det såg så kul ut för dom är sjukt jävla långa. Aja whatever. Sedan var vi även med Jack , Kembel och alla dom också och sedan stog jag med sötnosen ett litet tag innan vi drog hem. Mys !

Idag blir det lika mys som förra gången I think , vi sover hos Linn ♥
Och så blir det att tagga till UNG08 igen , sämst musik igår som Linn också sa men idag får man hoppas på bättre.

Tänkte också skriva hur fin Linn är på alla sätt, en väns om alltid ställer upp och finns där , vill bara säga/skriva det till dig vännen att du betyder grymt för mig ! Tack för att du finns och jag ställer alltid upp för dig med. Love !

Nu ska jag ta och blogga på min egen blogg , ha det bäst sålänge ! :)

// Emelie Fransas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0