Underbara dag med mamma och emelie

Idag vaknade jag ungefär kvart i 10, käkade frulle och åkte med mamma och pappa in till SATS och tränade! Så jävla nice. Sen åkte vi hem, duschade drack cola och bytte om. Sen åkte vi in till stan och shoppade galet :) Först fyra presenter till min far, som fyller åt på onsdag :)
Efter allt shoppande, träffade vi mammas coola kompis Emelie. Vi satte oss på en bar någonstans. Sen blev det skugga där, så vi åkte till Medborgarplatsen. Och satt där till ungefär 20.00. Dom drack alkohol och jag fick smaka lite :D sen drack jag såklart en cola eller två i solen! 
Helt underbart väder.
Ahh... Sen kom jag hem, åt lite mat fixade med paketen osv. Och nu sitter jag här och har kollat på Big brother för ett tag sen. Just nu ska jag måla mina naglar mörkblå, som glänser liiite!
Men imorgon är det skola... Är faktiskt lite taggad! :D
Puss påer!
idag brorshan!
Ni får bild på nyköpta grejer imorgon :) nu ska jag slagga i min underbara säng och tänka på en grön fågel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad söt du är

2011-04-26 @ 17:36:29
Postat av: linzi

naw :) tack <3

2011-04-26 @ 19:44:26
URL: http://baralinzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0