solbrännet nu

Sitter på en restaurang/bar just nu, har tittat på ytterligare repris av Big Brother. Rätt mysigt att sitta här (a)
Idag var det jättevarmt väder, 20° i solen, 12° annars. Underbart faktiskt.
Men jag vill fortfarande hem och träffa min älskade Paula och alla människor i Tyresö.
Jag har kommit på en grej... Jag klagar rätt mycket på hur jävla trött jag är på skvallret osv i Tyresö, och hur jobbiga alla folk i min skola är och hur människor kan bete sig osv. Men fan vad jag saknar det när jag är ifrån det.
Klart det kan vara skönt att komma bort ibland, men fan inte för länge! Vill tillbaka :)
Kommer hem på lördag btw, ist för söndag.
Då jävlar finns det en speciell person jag vill träffa på dirr... Såklart Paula :) Men en annannnn! (a)
Puss
idag, tyvärr gick solen i moln precis när mamma tog kortet :( men det det underbart ut visst? :D Titta himlen liksom!
efter lunchen, trött tjej!
Haha, det är så jävla många som säger att jag fastnar med blicken huuuur lätt som helst, och att det ser ut som jag sover med öppna ögon typ. Dom har så sant har jag märkt :)
Nu ska jag gå tillbaka till stugan och käka lite middag sen mysa i bastun.
Jag vet att ni är avis!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Åh Ramundberget är så jävla nice :)

Jag älskar platsen :D ha det bäst och njut nu ;) <3

2011-04-19 @ 18:17:36
URL: http://minicajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0