regnar det?

Idag vaknade jag och var as pigg för en gångs skull. Gick upp och klädde på mig och tog en liten mandarin eller nåt. Åkte till skolan, var där med värsta chill dagen. Vi fick sluta en timme tidigare brorsan :D
Efter skolan träffade jag Paula, vi gick till espersso. Där jag smakade på någonting heeelt nytt! Ischai.
Helt otroligt gott asså! hihi.
Vi gick till skateparken och jag "redde ut lite grejer". Sen satt vi där ett tag och bara chillade.
Efter några minuter i centan också, åkte vi hem till Paula. Jag stannade där i typ.. en timme? Sen åkte jag hem, åt middag och lite isbitar. hihi.
Snart börjar B.B.... Ska man lägga sig i sängen typ nu och kanske förbereda sig lite..? ;)
Dettttt får nog bli så.

make this girl belive in you , and you have her for your whole lifetime on this earth.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för bh storlek? :D har bara tråkig !

2011-04-26 @ 22:08:12
Postat av: Linn

Haha 80B

2011-04-27 @ 21:16:03
URL: http://baralinzi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Menade 80 C :P

2011-04-27 @ 21:16:34
Postat av: Anonym

bestäm dig :D 80b eller 8c? :)

2011-04-27 @ 22:44:48
Postat av: Linn

Jag sa ju fel första gången. 80 C har jag. Fast ibland är det olika, har ibland 75C och ibland 80C vadårå? :P

2011-04-28 @ 20:02:01
URL: http://baralinzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0