Fredag

Jag som trodde att fredagar skulle vara fria? Men nää.. Den började helt stört dåligt. Sen var det lunch, äcklig mat, sen var det film tittande med våran klass och sexorna. Helt okej, med pop corn och grejer :) Bara att Melker (vårn lärare) blev över irriterad på oss.
Efter skolan var det meningen att jag skulle åka direkt hem, för hade så himla ont i huvudet. Men jag träffade Linda och Malin och kollade runt i vårat lilla centrum till ungefär halv 17. Rätt chill faktiskt, lugnt och skönt.

Just nu är jag hemma iaf, och ska kanske träffa Alex snart eller kanske bara vara hemma och ta det lugnt. Vi får helt enkelt se brorshan.
Ha det bäst älsklingar!

Ny bikini och ny navel pircing.
Plus denna:

sjuuukt cool tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0