Dag 14 - Någon jag saknar

Ängeln ♥
Hon som var underbar. Som alla älskade och kunde dela ett gott skratt med. Hon som var så söt som socker som alla var avundsjuka på. Var tog hon vägen?
Hon försvann lika fort som vinder. Vem är hon nu? Och var är hon påväg?

Saknar många människor i mitt liv. Bland annat tjejerna från Hanviken! Fyfan vad bra vi hade det brudar. Vi styrde ju skolan förfan ;)
Sen saknar jag dom två vännerna som betydde mest i hela mitt liv för ungefär ett år sen. Fanny och Saayeh. Så himla länge sen!
Men everything happens for a reason. ♥
fan vad jag saknar er.. + amanda, emma, vendela, linnéa osv osv! Kärlek till er som gjorde hela 6 år av mitt liv till himlen!

Kommentarer
Postat av: Jasmine Cookie Brown

:/ <3

2011-04-04 @ 00:51:14
URL: http://jasminebrown.se
Postat av: emma

saknar den tiden me :/ <3

2011-04-04 @ 21:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0