Heej babes

Miss sommarlovet till 100 %
Men inatt sov jag hos Fanni. Igår var vi hemma hos Mandi, haha. Det var heeelt ok :) FF, men det kom typ 20 åringar dit xD men men. Det var fun. Sen skulle vi dra och träffa Lihammar och compani, men det blev typ bara ett hej och hejdå. Sen var vi på lager och skulle träffa Daniel typ, men sen fick Fanni panik :P så vi GICK från strand till fucking brevik.. AJ , mina knän, fötter och min höft säger jag bara xD

Men vi lever livet, med lite motion på det ;)


Seriöst, tack fanni för att du visade den här för mig. Den är så jävla vacker !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är Daniel? :-O och varför fick jag panik? :-D

2012-02-19 @ 17:14:15
URL: http://fanniburnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0