We only feel what feels inside

Paula Moisiola ♥ Linn Nordgren

På riktigt Paula, jag känner mig fri när jag är med dig. Jag är mig själv till 100%
Jag har haft en pissdag, och du hjälper mig alltid.
När du var sjuk, och du visste att jag mådde dåligt. Bad du mig komma till dig. När du hade det jobbigt hjälpte du mig ändå. Och jag hjälpte dig. Jag hjälper mer än gärna till Paula det vet du! Jag finns alltid för dig, och jag ska få allting att funka för dig. För att se dig få tårar i ögonen gör att jag mår dåligt. Jag får ont i magen. För jag vet nästan exakt hur du känner. Jag förstår dig totalt.
Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Paula<3

amen sööötnos :| :O guud vad söt du är! Finna alltid för dig också gumman kom ihåg det. Alltid! <3 älskar dig!

2010-10-09 @ 11:48:06
URL: http://ppaulamoisiola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0