Live to Laugh, Laugh to live

Remember M
Remember E
Put them together
And remember ME ♥



Igår träffade jag Paula och Fanni mina små älsklingar ♥
Vi gjorde inte så mycket gick runt , luffade. Sen drog vi snabbt hem till mig för att hämta pengar och lite sånt.
Sen började kvällen och jag och Paula drog till trollbäcken en snabbis. Vi skulle träffat Felix men så blev det inte. Sen visade det sig att Fanni, Nicklas, Jonas, Lihammar och co. var på samma buss. Och dom skulle till samma ställe som oss tydligen.. Nyboda gård :)
Det var fett kul där. Övernattning. Men jag skulle sova hos Paula.. Fast hon mådde inte så bra så hon åkte hem vid halv 11 ungefär. Och jag försökte övertala fritidsledarna om att jag skulle få stanna kvar på gården. Alltså sova där. Men man skulle ha anmält sig, så det gick ikke "/
Aja. Det var kul ändå. Kom hem runt 12. Och då var det bara sängen , datan , tv och ostbågarna som gällde ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0