Home sweat home

Ikväll stannar jag bara hemma och chillpillar :) Mamma och jag ensamna (Y) För båda två är sjuka... Av två olika själ.

IDAG:
Dagen började med skit. Jag missade bussen och fick gå till radiovägen, som ligger rääätt lång bit bort -.-
Sen kommer jag till skolan, genomblöt. För att det regnade/snöade (?)
Dagen gick , blablabla. Sen blev det idrott. SIMNING. Så vi ska gå från skolan till simhallen. Och såklart är det jag och Fanni som går själva. När vi har kommit halvvägs. Möter vi massa killar från vanlig klass i 7an. först pratar vi bara. Seeeen... Blir vi båda mulade!? Och lyckliga jag började blöda från både mun och näsa. Dom hade ingen kontroll alls. BTW var dom 10 pers , mot oss två tjejer (?) W i e r d.
Aja... Så när jag kommer till idrotten, har jag blod i ansiktet och allting blir bara kaos. Jag mådde fett dåligt. För jag har ju varit sjuk, och det är inte bra att förlora mkt blod då. Inte bra alls. Men i alla fall. Olle då som ska ha våran idrotts lektion, fick lämna över den till nån random tjej som jobbade i simhallen. Så att han kunde gå upp och skälla ut alla killarna *om dom var kvar*. Och han ringde hem till två av killarna. För dom var tydligen värst.
Sen fick jag och Fanni gå till rektorn och berätta våran verision... Och killarna fick berätta sin. Sen out of nowere... Ska det här polisanmälas ?? Och vi känner liksom grabbarna... Vi är polare... Boddies... Det går ju inte:O
Så vi bad om att dom inte skulle göra nån anmälan. "Vi får väl se vad som händer med det" Sa kärringen till rektor -.-
Aja. Allting löser sig. Hoppas bara att det inte blir knas mellan oss nu. Asså grabbarna och mig+Fanni "/


HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0