*Anonym*

Anonym :
"asså jag måste fråga dig :)
jag läste din blogg förut för längesen på linzi.devote.se ! och då skrev du typ att du gillar jocke ? och sen börjar du gilla sebbe och sen skrev du också att du vill bli tsm med honom men sen slutade du skriva om det asså du har inte sagt något av slut om du ni blev tsm eller vadå? och hur slutade du gilla honom? och efter ett tag blev du tsm med dennis folke eller?
asso jag vill bara veta,men det handlar ju liksom om kärlek så man kanske inte vill berätta på bloggen :) så det gör inget om du inte säger ... men i alla fall kan jag säga vem jag är lite senare,men nt nu"


Svar
Haha, min förra blogg var ju lite knasig. Och ja jag har gillat Jocke. Sebbe i min klass har jag inte gillat , det var bara lite skoj grejer.
Och Dennis Folke har jag inte varit tillsammans med. Vi var bara På G. Men allt det där var liksom i vintras , enligt mig länge sen. Mycket har hänt sen dess. Ja du kan gärna maila mig på FB och säga vem du är :) Linn Rosalie Nordgren
Tack för kommentaren ♥


Jesus, snygga systrarna eller vadå? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

var det bara skoj? :O haha okej det ser ju bara ut som på riktigt ! men ni två passar ! och om dennis jag trodde att ni va tsm för det var nån som sa det förut :)

2010-11-10 @ 18:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0