anonym ?

Anonym om Lev inte livet som det ska levas. Lev enligt dina egna regler:
Tack för svaret! jag tänker berätta hur jag tycker om dig nu. Du är en jätte fin tjej och säkert snäll och jag är säker på att ditt liv är perfekt men "kärlek" är inte alltid perfekt för alla det vet du. Och du är säkert jätte bra på att sköta skolan och sånt alltså du är ju perfekt du kanske säger ibland att du själv inte är fin men du kanske inte ser det men alla andra ser det och dom tycker samma sak som mig <3
IP: 83.251.222.166

Svar: Tack så jättemycket, asså det betyder mycket när du säger sådär. Men nej mitt liv är verkligen inte perfekt. Jag har det jobbigt ibland. Och mitt kärleks liv är katastrof. Men det spelar ingen roll för har lärt mig vad livet går ut på nu. Och det är inte att sitta och deppa. Utan leva livet. Alla gör misstag. Kärlek är något man ska älska, inte hata. Så man ska aldrig ha för brottom. Just nu väntar jag på att den rätta killen ska komma till mig. För nu är det slut på att jag ska ragga upp andra. Dom får komma till mig nu. Och det här om att jag är så himla fin. Det känns som att du ser mig rätt ofta? Asså jag vill verkligen veta vem det är. Du verkar ju vara rätt snäll och så. Men lite kaxig där i början ;) haha. Men det är vi alla.
Du får gärna fortsätta ställa frågor och massa sånt där. Blir väldigt glad då :)
Puss


haha men joooo jag håller med dig :) SKIT SNYGG BRUD ASSÅÅÅÅ ;) hahaha

Kommentarer
Postat av: Tamara

va snygg den va :)

2010-11-25 @ 23:06:46
URL: http://tamaragrujoska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0