Valborg-?

Jag ska berätta min Valborg-2010. Det var så här att på dagen var det ju skola, men det är skol DM med 96orna. Och jag, Linda, Mickis, Julia och Linnéa fick vara med dom för dom hade inte mycket med folk som kunde delta. Så vi drog till Gubbängen och skulle spela match. Vi förlorade första matchen mot Bajen med 4-1. Andra matcher ... guess what? vi förloorade den också -.-. Med 4-2. Fuck...
Sen åkte jag och Linda hem till henne. För hon skulle hämta sov grejer och duscha :). Det gick ju bra.
Och det hände en underbar sak.. Som jag inte kan berätta. Men jag verkligen älskar en person, och Valborg 2010 verkade få sitt ljus!
Sen skulle vi åka hem till mig, och vi fick skjuts av hennes mamma. Vi var inne på datan ett tag och Linda hjälpte mig lite med läxor. Sen efter maten hade vi tänkt att dra till Fornudden. Men så blev det ju inte.. Klockan var mycket. Och vi hade ingen aning om hur länge Maj-brasan skulle vara tänd. Men men.. så vi stannade hemma och hoppades på det bästa. Vi zappade lite mellan TV kanalerna. Och hittade nån Fucked-up film som hette Zombie Strippers xD hahahaha ! Den var inte direkt bra, men rolig. Haha, vi garvade ;D. Sen gick vi ner en trappa och fixade med film och sånt. Snaskade i oss candy och satte på filmen : På smällen / Nocked up. Den tycker jag är en sjukt rolig film. Hoppas Linda tyckte det (a).

Vi ringde runt lite och snackade i tele. *min räknin-oj oj oj* haha. Sen ringde vi kungen ;) *ingen behöver veta vem* han är alltid rolig att snacka med :D. Fett kul!

Men men.. Det var en helt okej Valborg, kunde ha varit bättre, om jag fick vara med den personen jag älskar (en kille alltså)
Men nu måste jag dra ! Puss ! :D


Kommentarer
Postat av: Linnea W<3

vem var du med? (asså kille)

2010-05-10 @ 16:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0