Saknad.. Hittad

Jag har funnit det jag saknat.. Du är det bästa för mig, jag bryr mig inte om vad alla andra säger. Kärleken tar över!


Jag kom precis hem från träningen.. och vill ha dig här :( Längtar lite tills imorgon till skolan. Det är du som får mig att vilja gå till skolan , det är du som får mig att kunna somna. Du får mig att bli glad. Men just nu mår jag piss, och bara tanken på dig funkar faktiskt inte.. Vill ha dig här :(

Aja.. Jag har precis ätit, och ska hälla upp ett glas proviva. Sitter och tänker på en massa grejer, en av anledningarna till att jag mår dåligt och är trött.. Och en av anledningarna varför jag vill ha dig här!!
Eh, det är inte kul för er att läsa.. Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0