misstag

Misstag.. Är jag misstaget eller gör jag misstag?
Det är seriöst problem i mitt huvud.. Jag ska nog bara sitta uppe hela natten och tänka på mig och ingen annan, för en gångs skull..
När jag tänker blir allting fel. Jag tror ingen borde vara med mig just nu.. Jag vet fortarnade inte om detta är ett misstag.. Men det känns som allting jag gör blir fel.

Jag älskar dig ***** du stöttar mig i allting.. Även fast du inte behöver.. Men du gör det lättare.. men jag tror att jag gör allting värre för dig. Jag är inge bra för dig.. Bara feeel. Dy säger att jag är det underbaraste du vet.. Och jag känner detsamma.. men det är nåt som inte stämmer inom mig.. <3

Bloggningen kommer vara nere ett tag. Måste tänka för mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0