Miss that time

Kommer du ihåg tiden när man var liten? Då skitsnack inte fanns. Kärlek var en kram eller puss på kinden. När det gjorde som ondast var det när Barbie tappade benet eller när bilens hjul försvann.. Värsta graven var när man ramlade och skrapade i knät i backen. Största rädslan var monstet under sängen.. Eller spöket i garderoben. 
Nu finns nästa bara skitsnacket, kärlek förändrades till en stor playning eller lek. Smärtan är ett brustet hjärta eller en kniv i magen, som man får bara för att man är sig själv eller inte faller för grupp tryck.
Även fast allting sånt här händer. Vill jag inte förlora dig, du är det största i min vardag känns det som..

Älskar dig.. Mina känslor blir bara större och större.. <3

Kommentarer
Postat av: Mickis <3

precis skitsnacket som jag startade, du kommer aldrig kunna lita på mig :'(

förlåt förlåt förlåt!

jag mår fan skit

ångrar fan det skit mycket! <3

fattar att du inte kan lita på mig

men jag vill ha en chans till :) <3

2010-05-17 @ 20:44:00
URL: http://livetenligtmickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0