Love at the first sight - kärlek vid första ögonkastet





Fuck vad svårt det är.. Du är i mitt huvud hela tiden, ditt namn står med stora bokstäver över hela huvudet. Känns ibland som ditt namn är tatuerat in i min panna. Som när alla går förbi tänker jag på dig, och dom som går förbi ser säkert dig i mig. Dom känner dig, men dom känner inte mig.. Ibland, undrar jag om jag känner varken dig eller mig själv. Hjälp mig, stå inte och titta när jag fallar. Du fattar inte att jag kommer lämna dig snart och smärtsamt, om dina känslor är äkta för mig, visa dom snälla. För det är 3 starka ord jag vill ge dig. Som jag redan har gätt. Vill du att jag tar tillbaka dom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0