Lite grejjs om mig

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2, en av dom just nu 
Vad tycker du om kärlek? Självklart, om den är äkta ;)
När kramade du någon sist? 5 minuter sen :s
Saknar du någon speciell person? aa.. :/
Har du svårt för att bli kär? nja.. riktig kär är svårt. jag kan bli kär i utséendet, men inte resten. det kräver tid
Är du singel? ja, på sätt och vis
När fick du senast en komplimang? Några minuter sen (a)  

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: nää, bara svimmat
Hånglat med nån riktigt ful: bara pussat
Hånglat med fler än 50 pers: nope
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? haha , nej är inte sån ;)
Gjort något riktigt dumt? kan man säger ;)
Gjort något du verkligen ångrar? absolut
Åkt ambulans? nepp, är inget jag skulle vilja
Gjort nåt olagligt? på sätt och vis
Fått din mamma att gråta? nää
Slagit ner någon? Nej
Skämts över dina föräldrar? är nog inte den ända
Sagt jag älskar dig och menat det? mm :)
Tar du droger? nej
Dricker du? nej
Vilka kläder sover du i? trosor, t-shirt
Vad hatar du verkligen? folk som ljuger, och snackar fittskit
Är du ensam nu? nope, mamma pappa bror evve
Vill du gifta dig? yesbos
Vill du ha barn? jupp, man kan hoppas ;)

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Jag tror jag :s ..
Såg dig gråta? linda
Fick dig att gråta? Pontus , av goda själ
Du delade en dricka med? Fanni tror jag :)
Du gick på bio med? hmm .. kommer inte ihåg (a)
Skällde på dig? andreas
Sa någonting till dig och vad var det? Bror; Tjena syster

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU..

Gråtit? aa
Kramat någon? japp
Pussat någon? jupp
Köpt någonting? mm :D
Sjungit? hej jag heter Linn Nordgren ;)
Saknat någon? varje gång jag inte är med honom


Kommentarer
Postat av: Anonym

singel ? e nt du tsm med han som börjar med p ? :p

2010-05-22 @ 22:55:23
Postat av: Linn<3

på sätt och vis.. Asså jag älskar honom (a) och han säger detsamma.. Men men. Mer får inte en som inte vågar skriva sitt namn veta ;)

2010-05-23 @ 09:06:42
URL: http://baralinzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0