Linn har tråkigt-behöver läsas för folk som inte fattar (!)

Hejsan.. Rubriken säger allt. Men jag kan säga en grej ! Jag har nog aldrig varit så här kär. Asså det är fan sjukt. Jag har fått tillbaka känslan om hopp. Även fast jag är "liten" ^^ Så Har jag varit förälskad och det var inte länge sen. Och nu har jag fått tillbaka det ! Omg, trodde jag skulle dö ensam och rutten. Det är skummt hur hjärnan kan slå om så fort..

Men men, så är det i min värld. Visst folk kan kalla mig player och skit. Men här kommer min förklaring: (!) Nrä jag säger typ "omg, jag tror jag är kär" asså jag menar det inte. Och jag kan säga så hundra gånger i veckan. Men ingen verkar ju fatta att det är bara ett ordspråk för mig. Asså det är typ som att säga " vad snälla han är" eller "shit fett söt". Men dom som inte känner mig kan verkligen tro att jag älskar alla. Och dom kan sitta och räkna upp alla jag har sagt att jag gillar. Och det är oftast bara en som jag verkligen menat att jag gillat. Det är lite kul om man tänker efter ^^. Men , måste säga en grej till. Jag hade kanske haft ett förhållande sen 5-6 månader sen. Med den personen jag verkligen älskat. Men,  en viss person förstörde allting.. jag blir så lack när jag tänker på det.. Men men. Nu har vi funnit varandra igen, hoppas jag. Och jag ska njuta av tiden. För så fort den här *viss personen* får reda på det. Kommer allt skita komma på mig. Men jag kan stå ut med det bara jag får vara med den jag älskar! 

Han
säger att han alltid kommer vara där för mig
Han säger att han älskar mig
Han är den rätte för mig, det vet jag
Han är där när jag faller, och det vet jag
Jag älskar honom




Kommentarer
Postat av: nicole <3

hej! , tack så mycket , din blogg har jag alltid tyckt om !! :D<3 hehe , allt braa med dej då ?? puss hare braa! <3

2010-05-02 @ 17:10:30
URL: http://tyyyyplivet.blogg.se/
Postat av: Anonym

är du tsm med folke igen ?

2010-05-02 @ 18:14:09
Postat av: Linn<3

Jag har adrig varit tillsammans med honom.. Och det är inte nåt som jag tänker säga till någon som inte vågar skriva sitt namn :) kisses

2010-05-02 @ 20:33:01
URL: http://baralinzi.blogg.se/
Postat av: Malin - Foto & Webbdesign

SV: TACK! :) Din var också fin :)

2010-05-02 @ 20:55:57
URL: http://bymalin.webblogg.se/
Postat av: moa

jag vill inte veta nåt ,vill bara veta om du är/har vart tsm med dennis jag glömde bara skriva namn,jag vågar visst :) men iaf finaste blogg du har ;D <33

2010-05-02 @ 20:57:40
Postat av: Linn<3

Aha, får man fråga efternamn ich hur vet du vem jag och dennis är? :P

Jag har inte varit tillsammans med Dennis och jag är inte det :) Han är en underbar kille ;) <3 tack så mycket :D

2010-05-02 @ 21:43:38
URL: http://baralinzi.blogg.se/
Postat av: Anonym

moa minell,jag e vän med cissi som e dennis kusin

2010-05-02 @ 21:49:21
Postat av: Linn<3

Aha.. :)

2010-05-02 @ 21:56:28
URL: http://baralinzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0