Jobba?

Jag har "jobbat" hela dagen. Det är Opration dagsverket i skolan just idag :) Det innebär att alla i vår skola ska jobba för att få pengar som sjänks till, framförallt kvinnorna i Sudan. Dom får ingen utbilning. För de blir bortgifta och gravida innan deras utbilning är färdig. Då får dom inte fotsätta skolan ..
Synd för dom.. ? haha nej skojja. Men men.. Då har jag varit på min pappas jobb nästan hela dagen. Innan gick jag runt med bössa med Jonte, Totti och Fille. Haha, dom är fett sköna :) Men jag ska få 300 :- av min pappa :D Känns som man tar hundra själv (a) får liiiite dåligt samvete. Men ska nog ta hundra själv. För jag fick 100 :- extra bara för jag stannade och gjorde honom sällskap :D haha.

Vet, min pappa är skumm.. Men älskar honom äääändåå :D

Men ska nog kanske kanske träffa Fanni snart. Puss <3

Kommentarer
Postat av: nicole

hahha , tack så mkt :d <3

allt braa ?=) <3

2010-05-27 @ 20:27:07
URL: http://tyyyyplivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0