Igår :)

Haha jag och Fanni hade kul som fan ju :) Igår träffade vi många vänner, och hade kul som fan i Alby och badade! :D Fanni var liiiite för mycket badkruka, så vi var "tvugna" att bära upp henne och slänga i henne i vattnet. Jag, Kembel, Anton och Adam.. Världens bästa team fan ;)
nää.. men sen va vi där till klockan 8. Sen åkte vi hem och käka.
Efter var vi ute på min studsmatta heeela kvällen ;) Vi sov till och med där. Vi snackade i tele väldigt länge :) Eller först vare jag som gjorde det.. (A) sen, fick vi energi kick ;) SKALLEPER kallade hon mig resten av kvällen, för jag råkade skalla henne :p

jaja, nog om det :) Idag, var vi på vallen typ heela dagen :) vackert väder. Hade gärna badat.. men men..

Här kmr två bilder på mig, som fanni tog :)


Igår påväg hem :)


haha, fanni sötnos gjorde en krans till mig :) cuuutie ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda Fritzon

Sv: Hihi aa! Ja, jag också :D

2010-05-22 @ 22:57:58
URL: http://studioamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska du sjunga på lunch konseren

2010-05-24 @ 11:46:16
Postat av: Linn<3

nej tror inte det :)

2010-05-24 @ 13:24:31
URL: http://baralinzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0