Hjärtat pultar för dig

Jag vet inte vad jag ska ta mig till.. Jag ber till en gud jag inte ens tror på att du och jag ska vara , kanske inte föralltid , men en lång tid. Du tar mig upp på fötterna igen..
Jag vill ha dig som jag vaknar upp bredvid. Saker kommer emellan. Men jag vill kyssa dig på munnen och ge dig min kärlek. Men mitt huvud snurrar, och jag förstår inte vad det är du vill få fram..? Du börjar lyssna mer och mer på vad andra idioter säger. Jag kanske bara är förblindad.. Allt kanske var ett skämt. Eller så är dina ord riktiga för mig.

Till Dig som jag älskar ! Mer än jag någonsin gjort.. <3

Förstår mig inte på dig? Låtar hit låtar dit.. Jag förstår inte heller vad det är du vill få fram. Du skriver skumma grejer.. Som får mig att rysa. Men en namn skriker i mitt huvud. Killen som jag älskar! Men du bara tränger dig på.. Du skickar vackra saker. Men jag går inte på dina knep och trix. Men du gör så jag får skuld känslor. Hur kan en player som dig påverka mig så mycket. Jag vet att jag älskar en annan, och det är det som betyder nåt. För mig är du inget.. bara en gnista i glöden av tårar. Du är anledningen till att jag gråter..






Kommentarer
Postat av: Anonym

vem handlar det här om?

2010-05-29 @ 13:02:31
Postat av: Anonym

börjar du få känslor för adam ?!

2010-05-29 @ 15:12:26
Postat av: Anonym

börjar du få känslor för adam ?!

2010-05-29 @ 15:23:39
Postat av: Linn<3

Vem är amonym?

2010-05-29 @ 16:35:49
URL: http://baralinzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0