gråten mig till sömns

Hittade min favorit låt (när jag var lite yngre) den kommer från filmen Spirit :D hihi. Så himla bra, fortfarande. Älskar den. Det är en låt ni kommer höra mycket på min blogg från och med nu



Vad har jag gjort idag.. Hmm.. Jag hade inga lektioner idag. Bara lek och spring ;) plus lite pirr i magen. You know why :D
Men jag vill bara säga .. Att jag hatar personer som ljuger, leker och verkligen kan hota och förändra en annan persons liv.. En tjej (nämner inga namn) fick mig att må dåligt för typ ett halv år sen.. Jag käkade inte, jag var inte med på någonting.. Lät inte så inte mycket.. Var lugn. För jag vågade inte göra en enda grej framför henne.. Hon förstörde mig helt. Och det kan vissa hålla med om. Förutom Fanny, henne kan jag vara mig själv med.. :) älskar dig! <3 Men jag har inte mått såhär dåligt.. Igår grät jag.. Och idag gråter jag.. Det känns inte bra.. jag kan inte leva med att gå från att vara världens lyckligaste till att hata mig själv plus en annan.. Är det någon som har nåt tips? snälla hjälp mig, behöver all hjälp jag kan få<3

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Fråga gärna på min frågestumd :D

2010-05-13 @ 09:58:27
URL: http://minicajsa.blogg.se/
Postat av: Jasmine Cookie Brown

Men älsklingen då... :( <3

2010-05-20 @ 18:21:43
URL: http://jasminebrown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0