Fråga:

moa om Yesss Baby:
jag har en fråga asså du hette ju Linn Norrmen förrut vrf heter du Linn Nordgren nu? bytte du ditt efternamn eller ? <3

Svar: Jo det är såhär. Jag är döpt och heter Linn Nordgren. Men min morfar är död. Och han hette Norrmén i efternamn. Därför ville jag byta namn till Norrmén. Men , jag fick aldrig tid att göra det.. Men jag skrev på alla papper och sånt att jag hetter Norrmén, och hette det på facebook. Sen fick jag reda på hur mycket det kostade att byta efternamn. Så nu heter jag nordgren igen ;)
Gullig fråga, puss <3


Kommentarer
Postat av: vendela

vems namn står p:et på din hals för? :) ♥

2010-05-22 @ 19:09:14
Postat av: Linn<3

Det står för en kille som jag älskar över allt annat :) <3 Det var Paulas först. Men hon ville typ inte ha det. Så jag fick det. Och det passade perfekt! Funderar på att köpa det av henne :)

2010-05-22 @ 20:55:38
URL: http://baralinzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0