Dresscode



Ska till skolan om en timme, börja klockan 10 idag för det är arbetslags vecka. Det innebär att vi umgås bara med klassen och med mentorn. Så vi kommer inte ha några lektioner på hela veckan typ. Imorgon ska vi till skansen, och onsdag ska vi plocka skräp en timme sen slutar vi xD Älskar våran lärare :) Fast hon kan vara lite skumm ibland.. Men funkar ;)
Och sen torsdag fredag är vi lediga :) Längtar som fan till helgan ska träffa min baby då! Och hoppas att det är fint väder! men men.. Nu ska jag nog bara chilla för jag råkade ställa klockan en timme för tidigt. Så jag gick upp.. Och nu kan jag inte sova jag är för pirrig i magen ;)

Puss <3

Kommentarer
Postat av: matilda

vad heter din mentor ? hur många mentor har ni din klass ?vad heter de?

2010-05-10 @ 15:35:58
Postat av: Linn<3

Min mentor heter kjärtsin.. och vi har flera lärare.. Men inte flera mentorer :)

2010-05-10 @ 23:10:34
URL: http://baralinzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0