Fanni<3

Ja.. Så ligger det till. Jag är hos Fanny igen! (Fanni & Fanny = samma person, kom ihåg det!)
Jaa.. Men jag har faktiskt inte så mycket att säga! :P Vi har fixat naglarna! Så jävla skönt.. Jag blev gaaaanska nöjd. Fast tre naglar kladdade sig.. För vi gick ut för en halv timme sen.. Haha! Vi är så jävla pantade i huvudet! Vi gick ut till hennes studs matta och tog bort all snö.. Det var fullt med snö!! Det var fan en meter (övanpå studs mattan) hahaha!
Jaja, men nu har vi typ tagit bort allt det, och vi fick frisk luft och motion ;)

Jaa, som sagt, jag har inte så mycket mer att säga :P Inga bilder har jag heller.. har fortfarande inte hittat min USB sladd! Får lite panik :P Men jag får typ åka och köpa en ny snart ;)

Men nu ska jag och Fanny typ kolla på film eller nåt sånt kul! <3

Oldie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0