En lögn bildar fler

Du vet att jag älskar dig som den du var för mig
Men efter alla lögner och dom gånger du bedrog mig
Jag ser dig inte längre som den person du var
För smärtan som du gav mig sitter fortfarande kvar..
Du gav dig på mig flera gånger och visste det precis
Du gav dig på den som redan låg
Önskar att du inte fanns och lämnar mig ifred
Vem är du som visar mig vad smärta egentligen är?
Du som bara ljög men kallade mig din älskling
Efter första lögnen förlät jag dig såklart men efter allt det här
Så ser jag inte klart
Ser inte kärleken som fanns innan du gick
Ser inte den kärleken som du sa att jag fick
För allt var bara lögner och älskling vet du vad? Du älskar inte mig
Jag kanske inte hatar dig, det måste jag säga
Men att älskla dig igen det kommer aldrig hända




Kommentarer
Postat av: Erica Vansölin

finns alltid här och det vet du !

2010-03-02 @ 11:22:34
URL: http://www.finaflickor.devote.se
Postat av: Linn

Tack :) ! <3

2010-03-03 @ 00:36:11
Postat av: Jasmine Cookie Brown

love u

2010-03-17 @ 20:18:04
URL: http://www.xoxo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0