Skit skumt..

Mamma och pappa är väldigt mystiska.. Jag skulle fråga om jag kunde dra till grönan med Fanni och Emil. Så här lät det.

Mamma- Ehhhhhmmmm.. *hon blir helt tyst*
Jag- Hallå? Det är väl okej?
Mamma- assssåå.. Det är okej, men du kan inte åka. Jag kan inte säga varför.
Jag- Whaat? *fattar inte ett skit*
Mamma- haha, nää jag kan inte säga varför.
Jag- Då ringer jag pappa , du är liiiite skumm nu :P

Pappa- Ehh.. Jag kan inte säga varför du inte kan åka. *Säger exakt samma sak :s*
Jag- Men säg bara?!?!? :p
Pappa- Asså det är en överaskning som inte vi kan styra över. Men du måste vara hemma till kvart över 6 senast.

Sen snackade vi lite mer.. Asså fattar verkligen ingenting. Jag vet att det är nån sorts överraskning till mig. Men förstår verkligen inte. Dom var verkligen skumma.. Aja :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0