Linn 13 år (a)

Haha yeees ;) jag är 13 idag! Det har nog varit en väldigt bra födelsedag. Det började med att min familj (förutom min bror) väckte mig med *sin vackra sång* (a). Så öppnade jag massa presenter. Bla en ny data och guld kort :D
Sen när jag satt på bussen ringde telefonen och då sjöng dom i min klass för mig i bakgrunden , tack! :D
Sen var det inga lektioner alls bara städa skåpen -.-. Men det funkar ;) Sen åkte jag hem och bara hade det skönt för mig själv en timme. Sen träffade jag syster Fanni :D Vi åkte hem till henne och hämtade mig present. Jag fick örhängen, cowboy hatt, ett halsband som vi delar, och en ringa :D Tack älsk.
Sen åkte vi hem till mig och rog det lugnt. Och sen kom min släkt. Eller bara farmor och lasse, Robert (min bror) och hans flickvän, min kusin Alex, Farbror och hans tjej. Mycket nice :) fick en kamera av broder min !! :D Tack älskar dig.

Men nu ska jag inte skriva så mycket. Utan lägga ut lite bilder:) puss


Oj herregud -.- men mamma och jag :)


Bror :)


Kusin :)


Me



Bror och hans flickvän Ewe :)

Nej nu orkar jag inte -.- kanske lite från familjens kamera. Dom här tog jag från min nya :D
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0