JOBBIGT

Idag.. Har det varit en jobbig och tråkig dag .. Tills klockan slog 1!! :D Då var vi klara. Hela dagen idag har vi sprungit och gjort olika grenar. Asså alla idrotts klassen blev indelade i grupper, alla klasser blandade Aja, det var jobbigt i alla fall. Först var det kul, men sen började jag känna av skadorna och massa grejjs :P
Aja, skit i det! Det var kul i början sen blev det bara jobbigare och jobbigare. Men sen så blev jag i puttad av några i åttan några gånger -.- Det var skit kallt i vattnet :o Fast blev skönare ;)
Sen så kom Fanni och min älsklings gullunge fyller år idag :D GRATIIS!!!!!
Vi träffade Tobi, Totti, Alex, Krystian lite senare. Men innan satt bara jag Linda, Mickis och Fanni och myste i solen ;)

Nu ska jag fixa lite , puss <3



just nu.. inge smink eller någonting ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0