Fantastic four !

Det är fan jag, Adam, Fanni och Niclas :D haha.
Nytt namn till oss guys ;)
Men idag vaknade jag hemma hos Fanni, sov där igår :) Sen drog vi till Centrum och träffade Niclas och Adam. Vi gick på bio! ;) Späck såg vi.. Trodde jag skulle gavra helaaaa tiden. Men det var typ rätt töntig. Fast ändå helt okej :)
Sen åkte Fanni till Farsta och skulle möta sin mamma. Så jag adam och niclas åkte till centrum och köpte lite choklad (a) och annat grejjs. Sen drog alla hem :D haha.
Skön dag faktiskt.

Snart kommer min Gudmor och alexander, min kusin :) för att gratta lilla mig (a) 

puss <3

Bilder från onsdag-fredag:


sötaste kattungen eveeer! Det är Vicktors, jag sov där i onsdags



Jag i torsdags, i väntan på bussen ;)


Haha Fanni kåtar sig på Kembel .. ;)


Adam och Fanni igår :)


Jag hos Fanny idag :)



Jag och Fanni pusss <33 deet var allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0