Dina tårar är mina tårar

Så är det. Jag skyddar dig till 100%. Om någon säger nåt elakt till dig, säger den nåt elakt till mig. Bara det att du blirr sårad. Jag blir arg! På det sättet är vi olika.. Men om något säger nåt cp till mig, blir jag sårad och du arg. Samma sak där.

Jag svär, om jag ser denna kille en gång till. Kommer han stå med en pula på huvet och ommublerat ansikte. Det har gör .. ÅH! Jag får helt seriöst panik--> Damp-->ont i magen--> Och du gråter. Han gör ingen nytta.. Och alla som går på allting han säger. Undrar när han kommer fatta hur jävla omogen han är? Vad är leket liksom. Men älskling.. Du ska inte lyssna på det han säger. Du är värd så mycket bättre :)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv : taack gmn , känner exakt likadant för dej!

Han kmr få ångra allt han har gjort mot mig och alla andra.. Han sabbar bara sitt egna Liv, stackare tycker synd om honom.. han kommer inte ha nåt kvar till slut.. Mig har han verkligen inte längre! Skiter fullständgit i honom nu.. Korkad som jag är så trodde jag på allt oxå -.-

Tur att jag har dej gmn , Love yah §§§§§§

2010-06-12 @ 16:42:43
URL: http://alltiidbrunett.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra sagt det linn! ;) <3

2010-06-13 @ 20:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0