tommy , tobbe , fanni och stackars markus

Jag kom hem för typ en halv timme sen från Tobbe. Jag Tommy Fanni & Markus som va tommys och tibbes polare. Han bodde typ en bit från Tyresö. Vi gjorde inte så myckeyt.. Va hemma hos Tobbe chillade. Sen va jag tvungen att dra, då ville inte Fanni vara kvar själv. Men jaja, jag vet faktiskt inte va som hände med henne xD haha. Hoppas hon kom hem bra i alla fall ;o

Innan jag var där var jag, mami och papi hemma hos min bror. Han har ju ny tjej ny lägenhet och blablabla. Så vi käkade där =) och hans flickväns föräldrar var där också =)

Men ni får hare beest puss!


omg.. sjukt knas bild på min syster från hennes student -.- jaja lika söt som vanligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0