Svara ärligt gillar du honom ? Jag vet väl inte ...?

Hatar den frågan -.- haha.. Speciellt när det är någon man verkligen gillar när man är med den.. Men man vet inte om Han med stort H gillar mig.. Man vill ju inte göra bort sig.. Aja nog om det ;)

Igår som vi hos gurra (a) shiiitt vad mys =D Vi kollade på en film som hette My bloody Valentine, typ halva :S sen kollade vi på en heeemsk film som heter Died Silence.. USCH! fast den var faktist ganska bra.. Men se den med en kille, mycket mysigare ;)
Det var då jag, tammy, Fanni, gurra och Kesse som sov hos Gurra.. Haha kesse kände sig nog utanför ;) men men.. sen drog vi och träffade Ronja 'romina' jag och hon skulle snacka.. orkar inte förklara, men det är löst hoppas jag =)


sen träffade vi Jonas och adde också  MYS .. eller ? ;) drog till donken och myste där.. mycket mys =D

jaja, nu ska jag duscha alla söta ;) pussssss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0